Laatste dag in Nederland

2 juli 2013 - Maastricht, Nederland

Goedemorgen allemaal!

Vandaag mijn laatste (halve) dagje in Nederland. Om 12:45 vertrekken we met de auto richting Schiphol en om 17:55 vertrekt ons vliegtuig. Spannend vinden we het wel, maar het is het zeker allemaal waard! Het is een lange reis, namelijk 23 uur vliegen met een 3 uur durende overstap in New-York en dan gaan we ook nog eens 5 uur teug in de tijd. (zien jullie nu wel dat tijdvliegen wel bestaat haha grapje ;) Mijn backpack staat al klaar en weegt rond de 15 kg. Hij lijkt alleen veel leger dan normaal. Nu heb ik nog genoeg plaats voor de leuke spulletjes die ik waarschijnelijk uit Brazilië ga meenemen. Het schijnt dat het leer er erg goedkoop is en ik heb nu net een nieuwe tas nodig! Whoeeeeh shoppen!!!!

Denyse en ik, nu moet ik eerlijk toegeven Denyse meer, hebben ons goed voorbereid op deze reis. Al was het op het laatste wel nog hectisch, want zoals jullie weten ben ik nog op het laatste moment geslaagd voor de havo. Dit geeft wel meer voldoening. Nu kunnen mijn beste vriendinnetje en ik lekker gaan genieten van deze fantastische, welverdiende (rond)reis van één maand in Brazilië.

Fijne vakantie allemaal en tot over een maand!

Veel liefs Tessa en Denyse

1. Ruth:
    2 juli 2013
    Leuk, zo'n blog! Zo kunnen we een beetje met jullie meereizen.
    xrcx
  2. Manuela:
    2 juli 2013
    Heel veel plezier en geniet er lekker van!
  3. Joep:
    2 juli 2013
    Geniet van je prachtige vakantie. Ik zal je reisverhaal regelmatig lezen.
  4. Dees:
    Geniet ervan meiden.
    Ik ga jullie vanaf deze blog volgen.
    Goeie vlucht.

Xx Dees.
  5. Elly:
    3 juli 2013
    Hoi Tessa, ik wens jullie 'n superfijne reis toe! Zorg goed voor jezelf en elkaar! Veel liefs en geluk en plezier!xxxxxx